- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door .
D-reizen betaald refund niet uit aan klant
Onze tickets via Dreizen geboekt ruim voor corona. Twee tickets van Amsterdam naar Kathmandu ter waarde van bijna 1300,-. Toen de vlucht geannuleerd werd door corona heeft Dreizen akkoord gegeven de refund te regelen, ook hier hebben ze het een paar keer uitgesteld totdat bekend werd dat ze failliet waren. Zojuist contact gehad met Etihad en die claimen het geld al aan Dreizen uitbetaald te hebben. Zo te horen zijn er meer mensen in deze situatie bij wiens geld gevlogen is. Uit het bericht dat gedeeld is bij maxmeldpunt maak ik op dat de luchtvaartmaatschappij alsnog ons uit zou moeten betalen, klopt dit of moet het via de curator? De luchtvaartmaatschappij vraagt ons dusver contact op te nemen met onze, eventuele, verzekering..
-
-
Hansnandameer dan een maand geleden
kijk hier eens naar https://www.facebook.com/groups/claimdreizen
staat ook een link om een claim bij de curator in te dienenmeer dan een maand geleden
-