- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door .
gedwongen gebruik van smartphone om van kortingen te profiteren.
Eind 2020 is Albert Heijn gestopt met het fysiek sparen van koopzegels. Was niet hygiënisch en niet meer van deze tijd. Verder is het niet meer mogelijk te profiteren van de persoonlijke bonus, omdat je nu een keuze moet maken op de AH app uit de aanbiedingen, hetgeen in feite alleen weer mogelijk is via een smartphone. Wij hebben geen smartphone en willen die ook niet aanschaffen. We lopen zo dus het spaarvoordeel en de persoonlijke aanbiedingen mis. Volgens AH kan dit niet meer worden teruggedraaid. Dan maar na 40 jaar naar een andere supermarkt!
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Goed plan, die andere supermarkt. Bij AH zal helaas niemand u missen…
meer dan een maand geleden -
Antoinette1952meer dan een maand geleden
De wereld draait door met alle vernieuwingen die er bij horen en dat u geen smartphone wil is uw eigen keuze! Daar kan AH niets aan doen. Men kan ook bekijken wat een voordelen een smartphone kan hebben. Mensen klagen over de digitalisering maar maken de keuze zelf om er niet aan mee te doen en leggen zichzelf daarmee beperkingen op. Ooit kozen de mensen toch ook voor de auto, de wasmachine etc etc! Er is niks engs aan hoor en er zijn ook betaalbare toestellen op de markt!
meer dan een maand geleden
-