- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
Website LuuQx
Wij zijn sinds 3 maart bezig om een bestelling te ontvangen,het is een kindspeeldoos a raison van €20.
Zij houden ons voortdurend aan het lijntje door allerlei mails met zg.commando’s te sturen van Status,,Garantie,Werkwijze etc.
Maar daadwerkelijk gebeurt er niks.moeilijk een telefoonnummer te achterhalen of een ander mailadres dan info@luuqx.com.
Graag uw interventie of advies
Mvrg
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
google even ‘klacht luuqx’ en u weet dat u uw geld nooit meer terug krijgt. Ik doe dat voordat ik iets wil kopen met elk bedrijf en ik heb me inmiddels al vier aankopen – en veel ergernis – kunnen besparen…
meer dan een maand geleden -
Weijxmeer dan een maand geleden
Hetzelfde verhaal. Wordt sinds 14 februari 2021 aan het lijntje gehouden. Krijg wel ‘keurige’ reacties via email. Lees nu ook alle klachten bij Radar, Kassa. Had deze keer de webwinkel niet gecheckt. Goede leer voor de volgende keer. Omdat het vaak wel goed gaat word je laks. Dat kan dus niet. ALTIJD checken.
meer dan een maand geleden
-