- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
Hoela hoep nooit geleverd
Op 17 oktober 2020 bestelde ik een sportartikel, de Hoelahoep Fit Plus en betaalde €37,31 bij Bij-De-Handje. Na veel emails en smoezen in de trand van trage levering door corona en problemen met de leverancier, krijg ik nu nergens antwoord meer op. Het laatste bericht was van 07-02-2021 (kopie)
Hey Marianne!
Laura hier van het Bij-dehandje Support Team.
Ik heb zojuist de status van je bestelling gecontroleerd en ik ben erg blij je te kunnen mededelen dat alles zeer vlot verloopt.
Als je zelf de status van je bestelling zou willen opvolgen, kan je dat heel snel en eenvoudig doen door op onderstaande knop te klikken.
De track en trace functie meldt dan nog steeds de levering in november 2020
Daarna niets meer gehoord en ook geen antwoord op mijn bericht dat ik aangifte van oplichting ga doen (heb ik gedaan).
Wat kan ik nog doen om geld terug te krijgen?
Groet,
Marianne
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Mi niks. Vellen gingen u voor. Maar dat wist u vast al voordat u bestelde. Bestel nooit wat op facebook en tik altijd eerst in: ‘klacht …(bedrijf)’. Dat scheelt u een hoop geld en ergernis.
meer dan een maand geleden
-