- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
kneut
kneut
meer dan een maand geleden
Nieuw telefoon abonnement voor oudere
meer dan een maand geleden
Mijn vader van 83 was opgebeld door zijn Telefoon provider met de melding dat hij met het 5G netwerk zijn toestel straks niet meer kan gebruiken…dus ze hadden gelijk een abonnement van 2 jaar aangepraat met telefoon en het werd natuurlijk duurder……ik heb het inmiddels wel kunnen anuleren…maar moet zo een groot bedrijf wel deze middelen willen gebruiken?
-
-
kneutmeer dan een maand geleden
Ik wil wel vermelden dat ik heel netjes en snel ben geholpen door de medewerkster
meer dan een maand geleden -
Janvdbmeer dan een maand geleden
Ik vind dat bij klachten best de naam van, in dit geval de provider genoemd mag worden, daarmee raken de mensen bekend met de veroorzakers.
Misleiding van bedrijven moet de wereld uit, zeker bij ouderen.meer dan een maand geleden -
Dwarsliggermeer dan een maand geleden
Spreek met uw vader af dat hij in het vervolg NOOIT MEER zaken doet aan de telefoon.
meer dan een maand geleden
-