- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
Klacht over woningbouw
Hallo ,
Ik heb sinds 8 januari 2021 de sleutels van een flatje gekregen met urgentie .
Door de urgentie heb ik naast het huur contract een preventief contract met daarin regels waar ik me aan moet houden maar ook waar de woningbouw zich aan moet houden een van die regels is dat het huis veilig is voor mij dochtertje van 8 maandjes zij heeft ernstige hartafwijkingen en slikt bloedverdunners ook moet het huis netjes zijn . Toen ik ging verven enz kwamen er steeds meer gebreken naar voren zoals gaten in de deuren , gaten in de muren , deurklinken die los zitten ,deuren die niet goed sluiten bedrading van de stroom die kappot was waardoor ik geen stroom had ketel kappot waardoor ik geen warm water had ventilatie roosters die niet dicht konden en een afdek plaatje dat mist waardoor de snoeren zichtbaar uit de miur komen ,en een uitstekende stuk buis die vlijm scherp is en waar geen laminaat over heen gelegd kon worden omdat het te erg uitsteekt ( heel gevaarlijk met een kruipende baby die bloedverdunners slikt) ik ben sinds de dag dat ik de sleutels heb elke dag aan het bellen voor die reparatie verzoeken dit wordt echter niet opgenomen of er wordt gezegt nee dat repareren wij niet kortom de verhuur makelaar weigert dingen te laten repareren door de aannemer ik betaal naast mijn huur ook nog eens extra voor reparaties die dus niet gedaan worden .
Wat kan ik hier aan doen ? Ik heb het al bij de klachtencommissie van de woningbouw aangegeven maar ik kom niet echt veder .
Mvg angela otte
-
-
Dwarsliggermeer dan een maand geleden
U spreekt over de ‘woningbouw’, maar later over ‘de verhuur makelaar’. Kunt u even duidelijk zijn wie de verhuurder is? Noem de naam a.u.b. Ik wil voor ik verder antwoord geef eerst weten of u bij een corporatie (sociale huur) huurt of bij een pandjesbaas.
meer dan een maand geleden
-