- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
Nog altijd geen geld ontvangen van BudgetAir
Vorig jaar april ben ik door BudgetAir op de hoogte gebracht van het feit dat mijn vlucht naar Kuala Lumpur vanwege COVID-19 geannuleerd is. Ik zou in juli met mijn twee kinderen daarnaartoe vertrekken voor onze vakantie. De berichtgeving was dat ik mijn geld voor de vliegtickets terug zou krijgen, zodra BudgetAir het geld van Emirates had terugontvangen. Inmiddels ben ik 9 maanden verder; heb nog altijd geen geld en hoor niets van BudgetAir. Telefonisch is BudgetAir al 9 maanden niet meer bereikbaar en op e-mails (inmiddels ben ik 10 e-mails verder) wordt niet gereageerd. Zijn er mensen met dezelfde ervaring of kan iemand mij helpen wat te doen?
-
-
LBM7meer dan een maand geleden
Hi Majelle, ik zit in ern gelijke situatie met Budgetair. Ze reageren niet op aangetekende brieven aan zowel Budgetair en Travix. Reacties die ik via de e-mail krijg zijn halfslactig en tegenstrijdig. Ik heb zelf contact met ‘mijn’ airljne gezochg en betaling is allang bij Budgetair binnen. Ik krijg bericht dat betaling is gedaan, (bijna) maand later heb ik nog niets. Ik blijf berichten sturen en krijg steeds dezelfde berichten die geen steek houden. Ook worden diverse mails in het Engels beantwoord ook al svhrijf je in het Nederlands. De chatbot functie is een lachertje, daar kom je niet voirbij de bot en geeft doodleuk aan dat er geen actieve restitutieverzoek is. Kortom ik kom ook niet verder dan kastje muur etc.
meer dan een maand geleden
-