- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
D-Reizen blijft in gebreke
Wij hebben 08-01-2020 een reis geboekt bij D-Reizen naar Edinburgh: vertrek datum 07-07-2020 tot en met 10-07 incl. vlucht met KLM en hotel verblijf . Deze hebben wij 09-01-2020 volledig betaald met de creditcard: totaalbedrag euro 839,56.
Door de covid 19 kon deze reis helaas niet doorgaan.
Op ons verzoek heeft D-Reizen 03-07-2020 ons een mail gestuurd dat de reis vanwege covid 19 niet door kon gaan.
In eerste instantie hebben ze nog geprobeerd de reis om te boeken naar volgend jaar, maar dat was niet mogelijk.
Tot op heden heb ik al diverse keren met D-Reizen filiaal Oud-Beijerland gebeld, maar ze laten het drastisch afweten, komen niet met een oplossing en heb ik ook geen voucher ontvangen. Eergisteren d.d. 21-10-2020 heb ik weer gebeld met filiaal Oud-Beijerland en een Whatsapp bericht gestuurd naar het hoofdkantoor in Hoofddorp en alles nogmaals bevestigd via de email, dat ik niet langer aan het lijntje gehouden wil worden en mijn geld terug wil.
Ze zouden mij diezelfde middag nog terugbellen maar ze zwijgen in zeven talen.
Hoe nu verder?