COLUMN: “Onderdeel kan niet worden geleverd door corona”
Er zit een vervelende tik in de auto die Elles laatst nieuw heeft gekocht. Het onderdeel dat nodig is om dit te repareren wordt niet geleverd, door corona. Moet Elles dit geloven? Wat heeft corona hier mee te maken?
Tik
Ik rij elektrisch, geheel naar tevredenheid. Het is goedkoop, stil en na een keer met een lege batterij langs de kant van de weg te hebben gestaan, zorg ik ervoor dat mijn auto altijd is opgeladen. Ik heb wel een groot probleem; sinds de aanschaf van het voertuig zit er een vervelende tik in de auto. Inmiddels is duidelijk dat meerdere auto’s van dit type dat hebben en de dealer wil het ook met alle liefde maken.
Pakketje uit Amerika
Maar nu komt het: het betreffende onderdeel moet uit de VS komen. Het is een Amerikaans merk en mijn dealer zegt dat het importeren vanwege corona niet lukt. In het begin had ik daar begrip voor, maar nu raakt mijn geduld een beetje op. Ik heb recht op een deugdelijk product en dat is deze auto nu niet.
Kan de post corona krijgen?
Ik heb de autodealer nu een ultimatum gesteld. Het moet echt snel worden opgelost. Het gaat hier om mijn eerste nieuw gekochte auto in mijn leven en die is niet in orde. Maar er knaagt toch iets. Is het redelijk dat ik dit eis? Kan de dealer er echt wat aan doen? Mijn idee is: de pakketpost heeft toch geen last van corona? Mijn vraag aan u is: heeft u ook problemen met producten die niet geleverd worden als gevolg van de pandemie waarin we nu verkeren?
Geef een reactie
U moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Vreemd dat Corona wordt aangegrepen als excuus.
Ik heb in maart, mei en juni goederen besteld in Italië ten tijde van de lockdown.
I.p.v. 4 dagen duurde het 5 dagen maar gewoon geleverd, hoor.