- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
Teruggave betaling voor het reserveren vliegtuigstoelen
Beste Max,
Op 9 april zou ik mijn zoon gaan bezoeken in Australië die helaas niet aanwezig kon zijn bij de crematie van mijn man. Door de uitbraak van corona is de vlucht door Singapore Airlines geannuleerd. Het heeft me heel wat bloed zweet en tranen (letterlijk) gekost om het geld terug te krijgen wat ik betaald had voor het ticket. Maar wat zij niet uitbetaald hebben is een bedrag van euro 91,00 wat betaald is voor het reserveren van de stoelen. Ik heb hier op gereageerd maar uiteraard krijg ik geen respons. Ik weet dat dit bedrag vergeleken met ticket niet veel is maar wanneer Singapore Airlines dit met al zijn cliënten doet dan zullen ze geen verlies lijden. Ik vind dit zeer kwalijk. Overigens is het ticket bij Singapore Airlines besteld maar de betaling liep via Cheaptickets.nl. Beiden zijn niet thuis.
Graag zou ik van u willen horen wat ik dan nog kan doen. Alvast dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Anneke Holweg