- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
Tickets Transavia
Goedemiddag, ik heb vorig jaar 2 vliegtickets gekocht voor mijn dochters woonachtig in Dubai om naar Nederland te komen voor bezoek aan mij (vader) en overige familie. Deze tickets waren geboekt voor 2 april 2020. Toen het eind maart duidelijk werd dat i.v.m. de Covid19 de inwoners in Dubai niet mochten uitreizen heb ik contact opgenomen met Transavia wat te doen. Transavia heeft aangegeven dat de tickets kosteloos naar dezelfde bestemming tot maximaal eind oktober te kunnen verzetten. Op dat moment gaven ze nog geen vouchers uit. De vlucht is vlak erna door Transavia zelf geannuleerd. Alleen het reisprogramma was op dat moment nog niet bekend. Ze hebben me geadviseerd om de vluchten tijdelijk om te boeken naar een fictieve bestemming van gelijk waarde van de tickets zodat ik wanneer het reisprogramma in Oktober bekend zou zijn de tickets weer terug te boeken naar de oorspronkelijke bestemming. Ze hebben de vlucht op dat moment fictief gemaakt naar Faro. Maar ze bieden naar nu blijkt geen vluchten in oktober van Dubai naar Amsterdam. Ik heb daarom gevraagd om mijn geld terug te storten, maar hier willen ze niet aan meewerken omdat zoals ze nu zeggen de fictieve boeking had moeten weigeren. Wat opmerkelijk is omdat dit op hun aangeven/ advies is gedaan.
Ik heb 3 x gebeld met Transavia met een enorme wachttijden en loop tegen een muur op waar ik met geen mogelijkheid doorheen kom.
Ik hoop dat ik mij kan aansluiten bij alle klachten die jullie verzamelen zodat jullie iets kunnen forceren om Transavia toch zover te krijgen dat ze mijn geld terugstorten.
Met vriendelijke groet,
Edwin Bouweriks