- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
parels van de Baltische Zee
Wij hebben de genoemde cruise-reis, uit te voeren door de Engelse cruis-maatschappij All Ways, geboekt bij PlusReizen. De reis werd gecanceld door Plus-reizen vanwege Corona. Een voucher moest geaccepteerd worden. Terugbetaling, als die al plaats vindt, laat 1 1/2 jaar op zich wachten. Geschermd werd met Belgische wetgeving die dit noodzakelijk zou maken. Geen ANVR / SGR garanties. Recentelijk zijn een drietal reizen in 2021 ter vervanging aangeboden. Echter volledig andere reizen waarbij deels gevlogen moet worden en waarbij de reissom aanzienlijk hoger is.
We zagen na boeking bij Plus reizen dat ook Max dezelfde reis heeft aangeboden aan de leden van Max. Hoe heeft Max het niet doorgaan van de reis afgewikkeld? Is daar iets van te leren door Plus-reizen?
-
-
Ellen reistgraagmeer dan een maand geleden
Hallo Rudolfj.
Hier nog iemand die geboekt had bij Plusreizen.
Ik zou met mijn moeder van 85 gaan. Ik heb verzocht voor retourneren van het geld, daar de gezondheid van mijn moeder het reizen niet meer toe laat. Tot drie keer aan toe ontving ik een mail met de voorwaarden. Terugbellen werd niet gedaan. Dat laatste schoot in mijn verkeerde keelgat.
Er zijn al mensen die geld terug hebben ontvangen. Volgens ACM en het Juridisch loket zijn zij hier ook toe verplicht. Wij hebben bij een Nederlands bedrijf geboekt en hebben naar een Nederlands rekeningnummer gestort. Dat zij het uitbesteden aan een Belgische maatschappij is niet ons probleem.
De werking van de vouchers snap ik, maar wanneer een dame van 85 moet smeken om haar geld terug te ontvangen is belachelijk. Nu kan zij er nog iets mee doen.
Ik hoop toch, dat er snel een oplossing komt. Het gaat om een aanzienlijk bedrag van € 5600,=.
Vr gr Ellenmeer dan een maand geleden
-