- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
Lilomahe
Lilomahe
meer dan een maand geleden
Tele2
meer dan een maand geleden
Al weken bezig met wanprestatie Tele2. Dagelijks valt internet, telefonie of tv weg. Ik ben mantelzorger en heb vaste lijn nodig om in contact met zieke moeder te blijven, maar dat valt om de haverklap weg en dat zou toch niet moeten?? Ze is al een paar keer gevallen en ik moet haar kunnen bereiken. Dit zou toch geen uitleg behoeven? Zie dat er enorm veel klachten zijn over deze provider, maar ze doen er niets mee.
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Lilomahe , ja dat is behoorlijk waardeloos natuurlijk , misschien is het een optie om daar weg te gaan wegens leveren wanprestatie en een andere provider te nemen . Stel ze gerust voor het blok , stel ze een termijn met goede levering zoniet heb je recht op te zeggen .
meer dan een maand geleden
-