- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
Corona voucher TUI
Op 14 maart is mijn pakketreis met TUI geannuleerd, dit is uiteraard begrijpelijk. Vervolgens zou ik volgens TUI mijn geld terug krijgen. Met dit verhaal hebben ze mij 4 weken aan het lijntje gehouden totdat ik te horen kreeg dat ze toch besloten hadden een corona voucher te verstrekken. Dit vond ik zeer vervelend maar ook nog enigszins te begrijpen vanwege de situatie. Inmiddels heb ik nog steeds geen voucher mogen ontvangen vanuit TUI. Ik heb al meerdere malen contact gezocht met TUI via de TUI community en Telefonisch. Iedere keer wordt er gezegd dat de corona voucher eraan komt en dat ik nog meer even geduld moet hebben. Op verschillende fora lees ik dat andere klanten welke op dezelfde dag zijn geannuleerd wel al een voucher hebben. Ook op de TUI website staat dat alle vouchers van de annuleringen uiterlijk 1 juni zouden zijn uitgegeven. Mijn geduld is dan ook op aangezien ik nog steeds niks heb ontvangen. Vanwege deze reden plaats ik mijn klacht hier aangezien ik denk dat er naast mij nog vele andere consumenten aan het lijntje worden gehouden door TUI.