- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door .
Haartrimmer besteld via virali
Ik ben dupe geworden van online winkelen bij Virali. Ik heb op 15-4-2020 een haartrimmer besteld voor mijn zoontje via virali. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb ze een paar keer gemaild, maar ik krijg als antwoord dat de levertijd langer duurt i.v.m. corona crisis. Nu heb ik ze een week de tijd gegeven om mijn bedrag van €39,95 terug te storten op mij bankrekening, zo niet doe ik aangifte via de politie. Maar helaas ze mailen mij niet terug. Wat zijn de volgende stappen die ik kan ondernemen tegen dit bedrijf, ik hoop dat u mij advies kan geven. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet
Mevr. Saksik
-
-
Redacteur Meldpuntmeer dan een maand geleden
Beste mevrouw Saksik, zou u een mail willen sturen aan onze redactie over dit onderwerp? Dat mag naar: meldpunt@omroepmax.nl. Dan nemen wij contact met u op.
meer dan een maand geleden
-