- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
Bestelling haartrimmer
Een alles in 1 haartrimmer besteld op 09-04-2020 bij virali.nl
Leverdadutm tussen 14-05-2020 09-05-2020 was al niet haalbaar.
Reden, problemen bij het postorder sorteer centrum.
Maar dit was opgelost en het was nu onderweg.
Nieuwe levertermijn tussen 09-05-2020 en 19-05-2020.
Nu op 15-05-2020 nieuw bericht.
Dat het bedrijf in China ivm covid 19 het product nog niet verzonden had. Krijg binnenkort een mail met een nieuw levertermijn, duur van levering rond 4 weken.
Rondom een volle oplichting van klanten dus.
Sinds nog niets is verstuurt heb ik de order direct geannuleerd en verzocht om binnen 14 dagen mijn geld terug te storten.
E van Capelle
-
-
Veraatje69meer dan een maand geleden
Ik wacht al sinds eind maart. Meerdere berichten gestuurd naar het info adres van virali.nl wat zo genaamd 7 dagen per week bereikbaar is. Nooit een reactie ontvangen. Ook niet via andere kanalen die ik heb geprobeerd. Sinds eind maart dus geen enkele reactie en ook geen product.
Directeurtje heeft eind April een Audi R8 gekocht van zijn centen en de medewerkers die voor hem werken rijden ook in dure wagens die 1,5 week geleden zijn aangeschaft.
Dus iedereen DOE AANGIFTE en MAIL Omroep Max zodat dit bedrijf gestopt wordt!!
meer dan een maand geleden -
burakalainmeer dan een maand geleden
Geen reactie van virali.nl gehad ik wil gewoon mijn 39,95 terug en niet nog 2 weken wachten.
meer dan een maand geleden
-