- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door .
Corendon wil geen geld terug geven maar een voicer
wil ons geld terug kunnen het niet missen
-
-
Henk Klopmeer dan een maand geleden
hebben 18-2 reis geboekt bijn Corendon. op 28-2 alles betaald €2.893,50 dit zou onze laatste reis zijn i.v.m. de Leeftijd 85 plus .Op 14-3 besloten te annuleren wij bellen maar voordat wij konden annuleren ,werden wij in de rede gevallen de dame zegt wij hebben Uw reis geannuleerd U Krijgt U geld terug er is een Credit nota naar U Toe met een brief wij blij geld terug dan kunnen we weer vooruit. Op 15-3 een mail van corendon dat er geen geld terug gestort wordt maar een tegoedbon voor een volgende reis, Maar die komt eer niet dat was besloten , Gebeld maar geen resultaat willen niet luisteren en blijven volhouden aan de voicer. alles geprobeerd om ond geld terug te krijgen. 8-4 nogmaals geprobeerd en kreeg een zekere Bert aan de lijn , ook daar geen resultaat ,hij zij mij dat ik over 6 maanden een mail mocht sturen met het verzoek ons geld terug te storten . maar wij hebben het geld nu nodig . Mevr. Jansen Help ons A.U.B. wij zijn teneinde raad en hebben het geld nodig. Ik had U al gemeld maar het bericht was plots verdwenen hopelijk komt deze wel aan
meer dan een maand geleden
-