- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 8 maanden geleden door .
Botte weigering Fletcher
Botte weigering Fletcher Hotel Loosdrecht
Op 09-03-2020 (toen Nederland nog Corona-vrij was) heb ik, voor mij en mijn partner, via het Fletcher 25 euro actie 2 nachten gereserveerd (30-30 tot 01-04-2020) in het Fletcher Hotel in Loosdrecht. Gezellig met z’n tweetjes een paar dagen vakantie in eigen land.
Helaas gooide het corona-virus roet in het eten. Onze regering roept op: blijf zoveel mogelijk thuis, houdt afstand. Men sluit met onmiddellijke ingang alle horeca. Daar wij beiden onder de risicogroep vallen, volgen wij deze adviezen en voorschriften uiteraard op. Bovendien krijg ik last van hoesten en proesten. Is het een gewone verkoudheid of toch……??? Het lijkt ons dan ook geen goed idee om onder deze omstandigheden te gaan reizen.
Ik heb dan ook op 19-03-2020 per email aan Fletcher Hotel Loosdrecht verzocht mijn reservering te wijzigen of om te boeken.
Op 24-03 kreeg ik per mail het bericht van de receptie Fletcher Loosdrecht dat dit volgens de voorwaarden niet mogelijk was. Let wel: ik hoefde geen geld terug maar ik vond het verstandiger om op een later tijdstip dit hotel te bezoeken maar krijg dus een botweg NEE. Eerlijk gezegd was ik van een dergelijke weinig flexibele houding enigszins gechoqueerd. Ik heb daarom op 25-03 een mail gestuurd naar het hoofdkantoor van Fletcher, helaas die nemen niet eens (tot nu toe) de moeite om te reageren.
Ik neem zonder meer aan dat Fletcher (volgens de kleine lettertjes) in zijn gelijk staat maar dit zijn ongewone omstandigheden waar ook wij niet om gevraagd hebben.
Het kan toch niet zo zijn dat Fletcher de poen belangrijker vindt dan de gezondheid van haar gasten?
Voor ons dus (ook in beter tijden) geen Fletcher Hotel !!!