Registeren Inloggen
Ans Ham
Ans Ham
meer dan een maand geleden

Ziggo storingen

meer dan een maand geleden

Wij houden ons verhaal kort, omdat het een lang verhaal is. Na vele telefoontjes en monteurs-bezoeken werd ons in oktober 2019 beloofd dat onze oude boxen “horizon” omgeruild zou worden voor de nieuwe boxen “next” zonder extra kosten, omdat de oude boxen nooit goed waren geweest dat is ons meerdere malen bevestigd van klantenservice tot monteurs.
Echter begin februari nog niets. Ik heb Ziggo “klantenservice” voor de zoveelste maal gebeld en zij vertelde dat wij GEEN nieuwe box krijgen, mits ik een nieuw abonnement (contract) af zou sluiten wat 20,= euro MEER per maand zou kosten en ik zit dan weer 2 jaar aan dit contract vast! Er is in geen enkel telefoongesprek sprake geweest of melding gemaakt van deze verhoging of van een nieuw contract. De “klantenservice” neemt alle gesprekken op, dus er zijn bewijzen van deze beloftes.
Dit is maar de korte versie van dit verhaal.
Ik hoop dat een van de experts hier een uitdaging inziet om te behandelen, want ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groeten,
Ans

    • Ans Ham
      meer dan een maand geleden

      UPDATE: Na een enquête ingevuld te hebben van Ziggo met op alle antwoorden een “nee” of “0” ingevuld te hebben, kreeg ik j.l. maandag een belletje dat de “nextbox” klaar stond voor ons?!?! Vandaag de boxen geïnstalleerd en hopen dat de problemen zijn opgelost.
      Ans

      meer dan een maand geleden